І зараз, і завжди залишиться книга

Умберто Еко

25 цитат про бібліотеку і бібліотекарів


ПРО БІБЛІОТЕКУ

 

"Я завжди уявляв рай як бібліотеку". 

Хорхе Луїс Борхес, аргентинський письменник.

 

"Моя бабуся завжди казала, що Бог створив бібліотеки, щоб у людей не було ніякого виправдання бути дурними".

Джоан Бауер, американська письменниця.

 

"Бібліотеці не потрібні вікна. Бібліотека сама є вікном". 

Стюарт Бренд, американський письменник.

 

"Бібліотеки - це тонка червона лінія між цивілізацією і варварством". 

Ніл Гейман, англійський письменник.

 

"Бібліотека - це не тільки щоденник людської раси, а й символ віри в спадкоємність людства".  

Вардан Грегорян, академік, педагог та історик.
Президент корпорації Карнегі.

 

"Бібліотеки - це резервуари сили, грації та дотепності, нагадування про порядок, спокій і наступність, озера ментальної енергії, ні тепла, ні холоду, ні світла, ні темряви... В будь-якій бібліотеці світу я вдома, не усвідомлюючи себе, нерухома і поглинена".  

Жермен Грір, англійська письменниця.

 

"Побудувати бібліотеку - значить створити життя. Це не просто випадкова колекція книг".  

Карлос Марія Домінгес, аргентинський письменник
журналіст.

 

"Я провела найщасливіші години свого дитинства в бібліотеці: притулку і особистому раю, відкритому для всіх". 

Емма Донохью, ірландська та канадська письменниця.

"Можливо рай буде бібліотекою. Тоді я зможу закінчити свій список для читання".  

Келлі Елмор, американська письменниця.

 

"Мені не потрібно дивитися в далину, щоб знайти скарби. Я виявляю їх кожного разу, коли відвідую бібліотеку".

Майкл Ембрі, американський письменник.

"Бібліотеки, в минулому, сьогоденні і майбутньому - це пам'ять і майстерня людства". 

Крістіан Лауерсен, директор бібліотек і
обслуговування громадян у муніціпалітеті Роскілле, Данія.

 

"Моя місцева бібліотека була чарівним гротом, де я міг знайти пригоди, веселощі і (не знаючи про це) знання".  

Роджер МакГоф, англійський письменник.

 

"Бібліотека у центрі спільноти - щось середнє між аварійним виходом, рятувальним плотом і фестивалем. Це собори розуму; лікарні душі; тематичні парки уяви". 

Кейтлін Моран, англійська журналістка, письменниця.

"Бібліотеки не в реальному світі. Вони - окремі місця, святилища чистої думки". Пол Остер (нар. 1947. Американський письменник і перекладач, сценарист).

"Ми вимірюємо цінність цивілізованого суспільства за кількістю відкритих ним бібліотек, а не за кількістю, яку воно закриває". 

Філіп Пулман, англійський письменник.

 

"Якщо є сумніви, йдіть до бібліотеки".  

Джоан Роулінг, британська письменниця.

 

"Я завжди говорю людям, що стала письменницею не тому, що пішла до школи, а тому, що моя мама брала мене в бібліотеку. Я хотіла стати письменницею, щоб бачити своє ім'я у картковому каталозі".  

Сандра Сіснерос, американська письменниця.

 

"Бібліотеки дозволяють кожному вирушати у дивовижні пригоди, подорожувати в часі і просторі, зустрічатися з найвидатнішими мислителями світу і при цьому залишатися вдома та пити чай. Ми маємо потребу в них".  

Річард Уайзман, британський психолог.

 

"Бібліотеки завжди нагадують мені, що у цьому світі є щось добре". 

Лорен Уорд, американська співачка та акторка.

 

"Я виявила, що коли виходжу з бібліотеки, то перебуваю у тому, що я називаю бібліотечним блаженством повного відсторонення від відволюкаючих факторів життя". 

Трейсі Шевальє, американо-британська письменниця.

 

"Похід до бібліотеки - це як повернення додому і відправка за пригодою одночасно".  

Меган Шеперд, американська письменниця.


ПРО БІБЛІОТЕКАРІВ

 

"Це дуже сумна омана, що бібліотекарі просто реєструють книги і видають їх. Бібліотека - це серце школи, а без бібліотекаря це всього лише порожня оболонка".

 Джарретт Дж. Кросочка, американський письменник.

 

"Бібліотекарі - гіди для усіх знань".  

Патрік Несс, британо-американський письменник.

 

"Бібліотекарі майже завжди дуже корисні і часто майже абсурдно обізнані. Їх навички, ймовірно, дуже недооцінені і в значній мірі недовикористані". 

Чарльз Медаварб британський фахівець
з медичної політики та безпеки лікарських засобів.

 

"Бібліотекарі завжди були одними з найбільш вдумливих і корисних людей. Вони вчителя без класної кімнати. Немає бібліотек, немає прогресу".  

Віллард Скотт, американський теле- та радіоведучий.

 

"Я бібліотекар, бібліотекар - моя релігія, бібліотеки - мій храм, а Каталог - моя головна зброя, щоб розкрити багатство мудрості та знань, які зберігаються у бібліотеках".  

Салман Хайдер, індійський бібліотекар.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар