І зараз, і завжди залишиться книга

Умберто Еко

Всесвітній день здоров’я

7-го квітня відзначається Всесвітній день здоров’я. Це свято увійшло в традицію з середини минулого століття. Дата святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, відомої нам під абревіатурою ВООЗ. Статут ВООЗ було прийнято 7-го квітня 1948-го року, тоді ж, на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я і виникла ідея проводити це міжнародне свято. У цей день традиційно обговорюються найбільш важливі проблеми охорони здоров’я, проводяться заходи, які мотивують людей вести здоровий спосіб життя та приділяти більше уваги профілактиці захворювань. Пропонуємо до вашої уваги рекомендаційний бібліографічний список Здоров’я для всіх  (До Всесвітнього дня здоров’я)
 

Немає коментарів:

Дописати коментар